• (Android) Clash Royale petab piiramatult punkte

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Clash Royale ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Clash Royale IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ petab piiramatult punkte ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Clash Royale 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    see on prügikast

    Parandage inferno

    See mäng on lahe ja kõik, aga trofeesüsteem on nii rikkis, et kui kaotad isegi siis, kui hävitasid mõlemad tornid, on sinust miinus 30 trofeed või 29 trofeed. juhtub olenemata sellest, kui palju torne sa hävitad, kõrgetasemelisel mängijal ei pruugi sellega probleeme olla, kuid madala taseme puhul on see täiesti nii, pluss asjaolu, et areenil 4 või 5 või madalamal on inimestel prints.

    Mõned viimased uuendused on pannud mängu jõudluse allamäge. Pärast umbes aasta möödumist mängu naasmist olen märganud palju probleeme, mida varem polnud. Kirjutasin parasjagu oma esimest numbrit, enne kui Google Play pood ütles, et tähemärgilimiit on täis. Lühidalt (esimese numbri puhul) ei lase mäng mul Google Playsse sisse logida. See sunnib mind seda tegema iga mängu alguses. Kaotan minuti aega. Ma kaotan. See on aja raiskamine.

    Taon mängu ajal pihku

    部落衝突:皇室戰爭「Clash Royale」 策略 unt

    Lol kui ma teen 2v2 ss mu tiimikaaslane paneb king towerile arrowid?! (Fp)

    Väga lõbus ja võitmiseks ei pea mängima. Mu sõber alustas just kuu aega tagasi ja pärast grindimist on ta jõudnud inimesteni, kes on aastaid mänginud. Ja ta on f2p

    Täiesti prügikast! Ärge laadige alla!! Selle võitmise eest tuleb tasuda ja see on tasakaalust väljas, raiskate lõpuks oma aega ja raha ning võib-olla rikute oma telefoni. Ärge laadige seda alla!

    Mängu mehaanika ja mäng on väga lõbus, kuid kosjasobitamine on nõme. Hakkasin uuesti mängima pärast seda, kui võtsin areenilt 4 umbes 5 aastat tagasi. Pakkide maksimeerimiseks on vaja palju kaarte, mis tähendab, et edenemiseks peate tundide kaupa lihvima. Ma mõistan, et mõnikord võisin areenilt liiga kõrgele jõuda ja mu tekid on alatasa, kuid IGA kord, kui ma mängin, mängin vastase vastu, kellel on minust kaks kõrgemat kuningataset ja kaarditaset. OOTAB KA MEILT MAKSA 60 $ ÜHE KINDLA EEST. NOOO

    Kõigile, kes ütlevad, et see on hea, kui maksad, ja et sa ei saa areenile minna, kui sa ei maksa. Üks asi on see, et ma olen Master 2-s ja olen kt(kuningatorn) 11 ja pole kunagi mängule midagi kulutanud


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :