• (Android/iOS) پازل چوب بلوک - بازی بلوک بی نهایت همه هک

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ پازل چوب بلوک - بازی بلوک ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ پازل چوب بلوک - بازی بلوک IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ بی نهایت همه هک ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ پازل چوب بلوک - بازی بلوک 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    جالب نبود

    برنامه خوبی برای گذراندن زمان اما تبلیغات بیش از حد!

    صدا و سرعت خوب

    من این بازی را دوست دارم، اما حق بیمه و اعلان ها واقعا افتضاح هستند. Premium هفته ای 1.30 پوند است و به سختی مزایای بیشتری نسبت به بازی پایه به شما می دهد، مطلقاً ارزشش را ندارد. اعلان‌ها گمراه‌کننده هستند، به من می‌گویند دوستانی دارم که می‌خواهند با من بازی کنند، در حالی که حتی یک بازی چند نفره وجود ندارد! من واقعاً دوست ندارم که توسط بازی هایم به من دروغ گفته شود، و واقعاً دوست ندارم که به من می گویند حق بیمه بخرم که به سختی چیزی به من می دهد.

    Wood Block Puzzle - Block Game Quebra-cabeça doj

    مثل بازی های دیگه


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :