• (Android/iOS) Lily’s Garden מרמה הרבה כסף

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Lily’s Garden ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Lily’s Garden IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ מרמה הרבה כסף ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Lily’s Garden 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Lily's Garden Rompicapi haps

    אני מאוד אוהב את המשחק הזה, אבל מכיוון שהם לקחו את האפשרות לקבל חיים מחברי ה-FB שלך, זה לא כל כך כיף! לעולם לא אשלם על הכרטיס שוב! אנא החזר את אפשרויות ה-FB שלנו!

    נא לקרוא לפני ההתקנה זה קל בהתחלה אבל זה נהיה כל כך קשה בערך ברמה 50 ואתה מקבל רק 4 חיים זה גם ממכר זה כיף אבל זה משחק שצריך להפסיק לזעם.

    נחמד, מעביר זמן

    Ordia آرکیڈ roxs

    הסיפור חמוד אבל המשחק נהיה איטי מאוד בסופי השבוע. וזה כאשר הם מציעים חיים בחינם לכמה שעות. מה הטעם אם ייקח לך כל כך הרבה זמן לשחק רק כמה רמות? זה לא שהרמות קשות מדי, אלא שהמשחק מבולגן ואיטי.

    מסורבל

    ככל שאתה מתקדם יותר, כמה רמות הופכות לבלתי אפשריות יותר. צריכה להיות אפשרות לזכות במספר כוכבים ברמות קשות במיוחד אחרת זה פשוט הופך מייגע. שוקל למחוק את המשחק הזה.

    משחק מהנה ומאתגר. עלילה חמודה כדי לשמור על עניין.

    Lily’s Garden Dėlionė ecc

    אני אוהב את המשחקים האלה. אני לא יכול להשאיר את זה. בכל פעם שאני מגיע לרמה, זה קופא ומוציא אותי מהמשחק ואני מאבד כוכבים, ואחרי שאני מנצח את המשחק זה נכבה ואני צריך להפעיל אותו מחדש, ואז אני צריך לשחק את המשחק שוב. בבקשה תקן את המשחק הזה אני פשוט אוהב את המשחק הזה. אני מאבד כוכבים וזה לא הוגן שמישהו ישלם על משחק שלא עובד כמו שצריך.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :