• (iOS) Talking Pierre the Parrot mod vairāk monētu

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Talking Pierre the Parrot ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Talking Pierre the Parrot IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod vairāk monētu ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Talking Pierre the Parrot 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Smieklīgi

    Talking Pierre the Parrot Entertainment ela

    Ļoti laba lietotne

    Šī spēle ir šausmīga, nekad neinstalējiet šo spēli, jo thair ir hakeris, un kad jūs sakāt kaut ko tādu, tā atkārtojas, bet tā atkārtojas 4 vai 5 vai 6 reizes, tāpēc nekad neinstalējiet šo spēli, ja vēlaties instalēt šo spēli, tad uzmanieties, kas jūs esat. sakot esi drošs ar manu runājošo Periju pirotu !!!

    Kad es paglaudīju šo putnu, es redzēju rāpojošu sievieti un šai lietotnei ir garoza, kā arī rāpojoša vīrieša acīs. esmu pārliecināts, ka jūs neredzēsit abas lietas.

    Man tā ir tik josla, ka es vairs nevēlos spēlēt, būs jautrāk, ja man būs Andžela vai Toms

    Noice

    Es nelejupielādētu, jo jums ir jāmaksā, lai atbloķētu PILNU animāciju, ja tajā ir redzams, kā Pjērs sita ar tomātu uz attēla lietotņu veikalā, jūs domājat, ka tas ir bez maksas, bet tas nav .arī jums ir jāmaksā ar naudu, lai izmantotu Sink.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :